Персонажі з реклами M&M’s стануть інклюзивнішими


Компанія Mars «оновить» бренд шоколадного драже M&M’s — персонажі з реклами стануть сучаснішими та самобутнішими. Ці зміни покликані «підкреслити важливість самовираження та силу ком’юніті через сторітлінг». Mars також оновив значок & у назві бренду, оскільки «прагне об’єднувати людей».

У персонажів M&M’s також зміняться голоси — вони стануть «інклюзивнішими, доброзичливішими і об’єднуючими», йдеться на сайті Mars. Крім того, дизайнери змінять колір рук та ніг героїв — замість яскравого тілесного стануть вони майже білими, пише NBC.

З туфель на високому підборі жіночий персонаж перевзувся в кросівки («круті кросівки, що відображають її природну впевненість»), а той, хто залишиться з туфлями, вибере «низький та зручний» каблук. Героїні відмовляться від «драматичних» вій і носитимуть більш природний макіяж.

Відносини двох жіночих персонажів M&M’s стануть дружнішими — «а не котячими, які вони демонстрували у рекламі раніше». За словами представника Mars, героїні представлятиму «силу, яка підтримує жінок».

Червона цукерка стане добрішою до інших, а помаранчева «прийме своє справжнє я, проблеми та тривоги». Імена героїв реклами стануть менш ґендерними, оскільки Mars відмовляється від звернень Ms. та Mr. Це дозволить «зосередитись на особистостях, а не гендері».