Журнал, що майже 60 років публікує моделей у купальниках почав активно підтримувати гендерну рівність


Щорічна програма журналу Sports Illustrated Swimsuit Issue обмежить своїх рекламодавців компаніями, які довели, що дотримуються ідеї рівності статей, повідомляє Adinex.

Американське щорічне видання Sports Illustrated Swimsuit Issue оголосило про перехід на нову рекламну модель — «плати та міняй» (Change With Pay), йдеться на його офіційному сайті. Тепер журнал публікуватиме рекламу лише тих брендів, які довели, що підтримують ґендерну рівність.

Mediapost пише, що SI Swimsuit Issue — це медіа, яке «виявило себе, ймовірно, найбільш ревно в об’єктивації жіночого тіла». Нову рекламну стратегію для журналу розробило рекламне агентство Edelman. Модель має переорієнтувати видання з експлуатації фізичної привабливості жінок на боротьбу за рівні права.

У травневий випуск потраплять бренди, які показали, що досягли прогресу у вирішенні «жіночого питання». Крім того, SI Swimsuit Issue оголосив, що направить частину виручки на створення Фонду гендерної рівності Sports Illustrated. Це некомерційна організація, яка займеться створенням «справедливого майбутнього для всіх жінок».

Sports Illustrated Swimsuit Issue — це щорічний додаток до американського спортивного журналу Sports Illustrated. Перший номер вийшов у січні 1964 року. З моменту заснування видання публікує фотографії дівчат у купальниках на тлі екзотичних краєвидів.