В Одессі було збільшено кількість жіночих місць у муніципалітеті

В Одессі було збільшено кількість жіночих місць у муніципалітеті

В одеському муніципалітеті збільшиться кількість жіночих посад, у мера з’явиться новий профільний радник з питань ґендерної рівності. Ці та інші нововведення прописані у плані дій щодо досягнення ґендерної рівності до 2024 року в Одесі, повідомляє сайт міста Одеса.

Сьогодні, 11 січня, мер Одеси підписав відповідне розпорядження. За два роки в Одесі планують досягти гендерної рівності та імплементувати Європейську хартію рівності жінок та чоловіків у житті одеської громади.

Основні завдання — призначення радника міського голови на громадських засадах щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, гендерний моніторинг ситуації в місті, відповідні лекції та методичні матеріали для чиновників, створення телефонної гарячої лінії та месенджерів для зворотного зв’язку з громадою, протидія домашньому насильству, збільшення соціальної реклами на вулицях та створення у міських установах сімейних кімнат для годування або догляду за дитиною, а також ігрових зон.

У плані передбачені лекції та профільні заходи щодо підвищення лідерських навичок жінок, мотивації до участі у політиці та бізнесі.

Крім того, чиновники обіцяють комфортніший інклюзивний простір: більше пандусів, велопарковок, зручних лавок та комфортних туалетів у громадських місцях для всіх категорій населення.

Також в Одесі створять гендерний паспорт — документ, у якому буде сформована аналітика щодо дотримання рівних прав жінок та чоловіків, а також прав незахищених верств населення.

Контроль за виконанням цього розпорядження поклали на заступника міського голови – директора Департаменту фінансів Світлану Бедрег.

Європейська хартія рівності жінок і чоловіків – хартія, яка закликає європейські місцеві та регіональні органи самоврядування взяти на себе зобов’язання для досягнення більшої рівності своїх громадян. Її підтримали понад 1000 європейських міст, серед яких деякі з України: Вінниця, Одеса, Житомир, Білгород-Дністровський, Харків, Ірпінь та інші.