Компанія Lego почала вести політику боротьби з гендерною упередженістю, а тому більше не маркуватиме дитячий конструктор позначками «для хлопчиків» і «для дівчаток», передає The Village.
Іграшки відтепер розділятимуть на категорії за інтересами.
Дослідження компанії показало, що хлопчики не хочуть або бояться гратися наборами конструкторів, які мають позначки «для дівчаток».
У Lego також кажуть, що дівчата готові подолати гендерні стереотипи, але суспільство продовжує застосовувати упередження, які гальмують їхній творчий потенціал.
Дослідники зʼясували, що дівчатка впевненіше граються різними іграшками. Водночас 71% опитаних хлопчиків боялися, що над ними будуть сміятися, якщо вони гратимуться іграшками «для дівчаток».
Водночас вони виявили, що дівчатка, навпаки, стають більш упевненими в собі, коли грають в іграшки, марковані «для хлопчиків».
Дослідження також показало, що хлопчиків частіше заохочували займатися спортом, а дівчаток – танцями, модою та випіканням.
В опитуванні взяли участь понад сім тисяч респондентів з Китаю, Чехії, Японії, Польщі, Росії, Великої Британії та США.