Жертва кислотного нападу стала обличчям модного бренду (фото)

Лакшмі Саа в 15 років запропонували вийти заміж, але вона відмовилася. За що 32-річний чоловік облив її кислотою.

«Спочатку я відчувала холод. А потім — сильний опік, після чого рідина розплавила мою шкіру», — згадує вона про напад.

З тих пір вона стала одним із активістів в Індії, які виступають проти незаконного продажу кислоти, а також закликають владу до суворішого покарання за напади із кислотою.

«Я використала можливість представляти бренд одягу для платформи, аби стати прикладом для таких жінок, як я, бути впевненими і міцними, незважаючи на свій фізичний вигляд. Також це велика можливість надіслати злочинцям сигнал, що жінки не втратили мужності навіть після того, як на них напали з кислотою, щоб знищити їх природну красу», — розповідає пані Саа BBC.

Згідно з оцінками міжнародної організації Acid Survivors Trust International, щороку тільки в Індії стається близько тисячі нападів із кислотою, багато з яких залишаються незареєстрованими.

Компанія одягу Viva N Diva, для яких Лакшмі Саа стала моделлю, заявила, що обрала її, бо бажає змінити світогляд людей щодо моди і краси і поширити усвідомлення того, що краса виходить за рамки простих фізичних атрибутів.

Пані Саа погоджується, що це питання потребує ширшого обговорення.

«Проблема не тільки в тому, що ти є жертвою, але і в тому, що саме суспільство тебе віктимізує. Вважають, що ти нікуди не годишся, і що твоє життя — марне», — зазначає вона.

35114_hrYNrc42qv0335114_u52StZTyPJ4g35114_3vH3bSV2gDoY

znaj.ua